Subject: FW: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 14:47:18 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/1448-15

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Sent: Friday, October 11, 2024 2:52 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem

Tere

Saadan täpsustuseks juurde ka VK-osa seletuskirja ja dwg-joonise. Infoks,
et Gaasivõrk on põhimõttelise nõusoleku andnud. Kui Teie ka suuri
takistusi ei näe, siis sooviksime järgmisel nädalal projekti uuesti EHR-i
laadida.

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

  _____

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 23. september 2024 14:20
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem

Tere

Antud materjalide hinnangul on katete taastamise osa piisav, kuid hetkel
puuduvad andmed toru rajamise sügavuse osas ning seega võib kaeviku
sügavuse ning kauguse arvestuses riigitee teekattele lähedus asjaolusid
mõjutada.

Lisame juurde mõningad tähelepanekud.

*	Kindlasti palume projektis kajastada täpsemalt, kuidas ühendatakse
sademeveetorustik riigiteega ristuva 1500mm truubiga (nn sõlme lahendus,
joonis, läbilõige).

Lisame juurde, et liitumiskoht ei tohi hakata lekkima, et konstruktsioonid
kahjustuksid, samuti ei tohi liituv toru takistada vee voolamist
riigiteega ristuvas truubis.

Meie andmetel on riigiteega ristuv truup terasest ning sissevool betoonist
rõngastega.

Lisaks tuleb projekteerimise käigus veenduda, et kas äravool riigiteega
ristuvast 1500mm truubist toimib või on vajalik seal proj.raames puhastada
vms.

*	Kaeviku alasse jääb teeületuskoha valgusti mast, palume projektis
antud asjaoluga arvestada ning vastavalt kajastada.

Samuti juhime tähelepanu, et projekti materjalide esitamisel võib
märkuseid lisanduda.

Lisame juurde, et Transpordiametile teadaolevalt pole sõlmitud ka isikliku
kasutusõiguse lepinguid olemasoleva sademeveekanalisatsiooni süsteemi osas
riigitee maaüksusel. Palume sõlmida vastavad isikliku kasutuse õiguse
lepingud.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet